Conference paper |
- Sandra Gomes; Mafalda Nogueira; Cidália Neves; Fernando Pinto dos Santos. "EDUCATION AS AN AVENUE FOR STUDENTS’ ETHICAL BEHAVIOR".
2022.
10.21125/edulearn.2022.1563
- Fernando Pinto dos Santos; Cidália Neves; Sandra Gomes; Patricia Oliveira; Mafalda Nogueira. "ENHANCING TRANSDISCIPLINARITY
IN HIGHER EDUCATION PROBLEM-BASED LEARNING: THREATS AND OPPORTUNITIES FROM THE VIEWPOINT OF FACULTY MEMBERS". 2022.
10.21125/edulearn.2022.1730
- Mafalda Ferreira; Sílvia Bandeira; Isabel Machado; Cidália Neves; André Vieira; Teresa Aragonez. "CHANGES IN THE TEACHING
LEARNING PROCESS AFTER COVID: WHAT ARE THE CHALLENGES FOR STUDENTS AND TEACHERS IN RETURNING TO A “NEW NORMALITY”?". 2022.
10.21125/edulearn.2022.1766
- Cidalia Neves. "WHAT IS YOUR DREAM JOB? EXPLORING UNDERGRAD STUDENTS’ PRE-MARKET ENTRY EXPECTATIONS IN THE LIGHT OF EVP DIMENSIONS".
2021.
10.21125/edulearn.2021.1661
- Cidalia Neves; André Vieira; Teresa Aragonez; Mafalda Ferreira; José Santos; Silvia Bandeira; Isabel Machado. "CHALLENGES
IN LEARNING EXPERIENCE: A NEW REALITY FROM TEACHER’S PERSPECTIVE". 2021.
10.21125/edulearn.2021.0687
- Teresa Aragonez; Mafalda Ferreira; José Santos; Sílvia Bandeira; Isabel Machado; Cidália Neves; André Vieira. "TRANSITION
TO THE LABOUR MARKET BY HIGHER EDUCATION STUDENTS: INTERNSHIPS ADAPTATION TO A HYBRID WORK MODEL IN AN UNSTABLE ENVIRONMENT".
2021.
10.21125/edulearn.2021.0699
- Paula Arriscado; Cidália Neves; Fernando Pinto Santos; Paula Campos; Pedro Aguiar. "BLENDED REALITY: LEARNING BY DOING INTERDISCIPLINARY
PROBLEM-BASED AUTHENTIC MARKETING WORK". 2021.
10.21125/edulearn.2021.1132
- Cidalia Neves. "LOOKING TO THE FUTURE: GRASPING STUDENTS’ EXPECTATIONS REGARDING EMPLOYERS’ ATTRACTIVENESS". 2021.
10.21125/edulearn.2021.1597
- André Vieira; Teresa Aragonez; Mafalda Ferreira; José Santos; Sílvia Bandeira; Isabel Machado; Cidália Neves. "THE IMPACT
OF THE COVID 19 PANDEMIC ON STUDENT’S LEARNING EXPERIENCE: A HIGHER EDUCATION CASE STUDY". 2021.
10.21125/edulearn.2021.0691
- Gomes, Sandra; Nogueira, Mafalda; Neves, Cidália. "Higher education as corporate social responsibility drivers: Teaching and
learning to transform the world". Paper presented in EDULEARN20, 2020.
Published
- Gomes, Sandra; Nogueira, Mafalda; Neves, Cidália. "Online Disclosureof higher education institutions' social responsibility".
Paper presented in EDULEARN20, 2020.
Published
|
Thesis / Dissertation |
- Rodrigues, Inês Filipa Cunha. "A cultura e a felicidade organizacional: Estudo de caso da Weezie". Master, 2021. http://hdl.handle.net/10400.26/36331.
- Romão, Débora da Fonseca. "Plano de marketing: Do Cowork-Building Connections". Master, 2021. http://hdl.handle.net/10400.26/36333.
- Morais, Catarina Lima. "Estudo de caso: River SightSeeing operated by DouroAzul". Master, 2021. http://hdl.handle.net/10400.26/36292.
- Sá, Raquel Campos de. "Moda sustentável: Analisar a relação dos fatores que influenciam a intenção de compra de moda sustentável".
Master, 2021. http://hdl.handle.net/10400.26/37842.
- Sá, Raquel Campos de. "Moda sustentável: Analisar a relação dos fatores que influenciam a intenção de compra de moda sustentável".
Master, 2021. http://hdl.handle.net/10400.26/37842.
- Valente, Mariana. "Consumidores masculinos contemporâneos de cosmética no consumo de maquilhagem masculina: influência da
extensão de marca". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33782.
- Teixeira, Soraia Alexandra Silva. "Os fatores de atratividade dos centros comerciais". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/31326.
- Barbosa, Sara Isabel Cadinha. "Intenção de compra de suplementos alimentares". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/31373.
- Pinto, Cristina. "Plano de marketing digital: o instagram como ferramenta de aproximação entre marca e o consumidor. Marca
Qualhouse". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33777.
- Pedro, Beatriz. "A surpresa na experiência de consumo: o caso do Norteshopping". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33752.
- Crozariol, Natalie. "O comportamento de compra de souvenirs gastronómicos e a preferência quanto aos seus atributos". Master,
2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33780.
- Crozariol, Natalie. "O comportamento de compra de souvenirs gastronómicos e a preferência quanto aos seus atributos". Master,
2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33780.
- Teixeira, Soraia Alexandra Silva. "Os fatores de atratividade dos centros comerciais". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/31326.
- Barbosa, Sara Isabel Cadinha. "Intenção de compra de suplementos alimentares". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/31373.
- Pedro, Beatriz. "A surpresa na experiência de consumo: o caso do Norteshopping". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33752.
- Pinto, Cristina. "Plano de marketing digital: o instagram como ferramenta de aproximação entre marca e o consumidor. Marca
Qualhouse". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33777.
- Valente, Mariana. "Consumidores masculinos contemporâneos de cosmética no consumo de maquilhagem masculina: influência da
extensão de marca". Master, 2020. http://hdl.handle.net/10400.26/33782.
- Dias, Inês Manuel Silva. "Millennials e a intenção de uso do veículo automóvel, na área metropolitana do Porto". Master, 2019.
http://hdl.handle.net/10400.26/29792.
- Vasconcelos, Bruno Miguel Teixeira de. "Plano de marketing digital P2P- crowdlending: o caso da Portugal Crowd". Master, 2019.
http://hdl.handle.net/10400.26/30057.
- Almeida, Susana Isabel da Silva Martins de. "O luxo na perspectiva do Millennium português". Master, 2019. http://hdl.handle.net/10400.26/29903.
- Dias, Inês Manuel Silva. "Millennials e a intenção de uso do veículo automóvel, na área metropolitana do Porto". Master, 2019.
http://hdl.handle.net/10400.26/29792.
- Almeida, Susana Isabel da Silva Martins de. "O luxo na perspectiva do Millennium português". Master, 2019. http://hdl.handle.net/10400.26/29903.
- Vasconcelos, Bruno Miguel Teixeira de. "Plano de marketing digital P2P- crowdlending: o caso da Portugal Crowd". Master, 2019.
http://hdl.handle.net/10400.26/30057.
- Silva, Joana Filipa Sousa Campelo da. "Estudo de mercado: Promoção de um produto na rede social Instagram". Master, 2018.
http://hdl.handle.net/10400.26/28138.
- Silva, Joana Filipa Sousa Campelo da. "Estudo de mercado: Promoção de um produto na rede social Instagram". Master, 2018.
http://hdl.handle.net/10400.26/28138.
- Silva, Ana Raquel Moreira da. "As preferências do consumidor de luxo durante o processo de tomada de decisão". Master, 2017.
http://hdl.handle.net/10400.26/19659.
- Azeredo, Mariana Calheiros Ponces de Castro. "Elaboração de uma estratégia de marketing digital na empresa Ramos Pinto". Master,
2017. http://hdl.handle.net/10400.26/19629.
- Azeredo, Mariana Calheiros Ponces de Castro. "Elaboração de uma estratégia de marketing digital na empresa Ramos Pinto". Master,
2017. http://hdl.handle.net/10400.26/19629.
- Silva, Ana Raquel Moreira da. "As preferências do consumidor de luxo durante o processo de tomada de decisão". Master, 2017.
http://hdl.handle.net/10400.26/19659.
|